Underbara smycken!


Å´det bästa är att man kan ha tur att vinna ett:)
Titta in till Mags romantiska smycken

Lovar, det är verkligen värt med ett besök inne hos henne:)

Annars då: jo tjejerna blev 3:a i cupen. Hade ingen riktig målis men de hade väl kul i allafall;) Dottern vaknade dunder förkyld så hon fick inte spela. Men vi lyckades ändå vara där i och titta i 12 timmar;) Fotboll ÄR kul!
Sen hem och se Melodifestivalen. Inga riktiga höjdare i mitt tycke. Men Ola och Salem hade radiovänliga låtar så dem höll jag på. 
Känner en begynnande förkylning i kroppen... Inte kul. Gör nu allt för att kurera. Örthonung och vatten är inte dumt..... 

Nu ska jag bege mig till "En annan del av Köping"
Ha en bra start på veckan!
KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Helen

Wow, vilket vackert smycke. Jag måste kolla in tävlingen...

Synd att jag inte läste din kommentar inne hos mig tidigare...Mimmi skrev på för Clemensnäs' fotbollslag i afton. Kanske Flurkmark hade varit ett alternativ? ;-)



Jo, hon behövde en nytändning och med 4 duktiga målisar i Morön kände hon att hon ville satsa på ett annat lag. Dessutom tränar Morön 6-7 dagar/vecka, och det tyckte hon var lite väl tufft. ( Jag, också! )



Jag gillade Salem bäst i gårdagens deltävling. Sen var ju Dolph härlig att se. ( Jag var lite småförälskad i honom för sisådär 25 år sedan...)



Ha en bra start på veckan, min vän!



Kram!

2010-02-07 @ 22:51:45
URL: http://madamerouge.blogg.se/
Postat av: Åsa

Hej

Vad trist att du me håller på att bli förkyld. Jag börjar känna mig bättre som tur är. Håller med dig om att det är kul att se sina barn spela fotboll.

Fint smycke.

Kram Åsa

2010-02-09 @ 09:56:18
URL: http://hemmalycka.blogspot.com
Postat av: fia

inge kul att bli sjuka , hoppas ni kryar på er snart . så fina ängalar och smycken .

kram .

2010-02-09 @ 10:07:36
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: signe

Jättefint smycke och kul med tävling! Jag gillade oxå Ola och Salem i melodifestivalen men även Linda Pritchard som inte alls om vidare tyvärr..en väldigt dansvänlig låt! Gillar köping-serien oxå, de är så mysiga! Ha en fin vecka! Kram :)

2010-02-09 @ 13:34:33
URL: http://de-signe.blogspot.com
Postat av: Ingmarie

...Glöm inte att käka vitlök också,det hjälper nästan mot allt!

Såg inte melodifestivalen eftersom det var skidor på annan kanal,men dottern gillade Salem.Ola yckte hon mest stog o vråla o skrek..Nu gäller det större grejer än melodifestival.....



Allt gott till dig!

2010-02-09 @ 14:16:26
URL: http://frujacobsen.blogg.se/
Postat av: Sanne/ Änglarnas hus

Halojsan!!

Ja fotboll, innebandy eller annan sport är superkul!! Speciellt när det är ens barn som spelar!



En annan del av köping skriver du..Dit ska jag på lördag för att se min dotter spela innebandy.. Hon e 20 fyllda..och lika spännande nu son när hon var liten!!



Ha en bra vecka!!



Kramis Sanne!

2010-02-09 @ 19:12:24
URL: http://anglarnashus.blogspot.com
Postat av: Yvonne

Men du har väl läst om min kur mot förkylning!? Där ingår Fransk nougat... ;0)

2010-02-09 @ 23:48:11
URL: http://yvoeri.blogspot.com
Postat av: Maria

åååå vad jag blir sugen på bullar när jag såg ditt storbak! Allt är bra här, var i helgen upp till jokkmokks marknaden och så var vi (ett tjejgäng) förbi ishotellet och tittade in. Super mysig helg! Hann även förbi Pite och träffa familjen! Får se när man kommer upp nästa gång! Hörs! puss och kram

2010-02-10 @ 17:33:18
Postat av: Melinda

Hejsan Bibbi.



Jag har nyligen lagt ut receptet på Kolakakan på min blogg så det var därför jag inte la ut det nu :-). Men om du går in under etiketter Pyssel och tips och scrollar ner till En god fortsättning önskar jag er så ligger receptet där :-).



Den är verkligen himmelskt god.

Vilket vackert smycke du vunnit! Grattis!



Ha det så himla gott.

Kraam

Melinda

2010-02-10 @ 20:25:16
URL: http://migoalice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0