Kvällens nöje

I morgon har vi den "Stora FESTEN! "Så jag har gjort frukt och godiskorgar som ska räcka till både dagen och kvällen.
"Festen" det är vår idrottsklubb (FLURKMARKS IK) som firar 70 år. Grattis till den:) Det ska  firas hela dagen med olika matcher, för att sedan ha middag och dans på kvällen. Blir även till att fira dotterns lag som redan vunnit sin serie men har en avslutande match under dagen i morgon. Spännande med spel i div 3 nästa år. Super grattis till Damlaget!!!

  
Visst blir man lite sugen på en vinst...;)

Nu ska jag leta reda på John Blund så jag får mig lite skönhets sömn innan i morgon;)

Ha en skön och trevlig helg!
Kramar♥


Kommentarer
Postat av: Helen

Oj, vilka goda vinster!!Och så trevligt med en heldag i fotbollens tecken!

Och grattis till dotterns lag som spelar i div. III nästa år. Moröns div.II-lag åker ner till trean, så Moröns div.III-lag måste flytta ner till fyran och deras div. V-lag som vann serien överlägset, får inte flytta upp till fyran...Hängde du med? Tjafsigt, eller hur??



Sov sött, sleeping beauty!

2009-09-11 @ 23:43:46
URL: http://madamerouge.blogg.se/
Postat av: Yvonne

En sån där korg hade jag inte haft något emot att vinna! Bra mycket bättre än oliver! ;0)

2009-09-12 @ 23:56:37
URL: http://yvoeri.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0