Gott som gör gott


Har ni provat?


Njammi vad goda de är!
Tänk vad bra att man kan göra två flugor på smällen- Äta gott å´göra gott!

Detta var min underbara utsikt i helgen.

Den var verkligen fantastisk, blev aldrig less på att sitta och titta ut på havet.
Njöt av lata dagar och trevligt sällskap med mycket god mat:)  Tack älskade Pia för sällskapet i helgen! Men trots att vi hade vagnarna utmed varandra så smsade vi under melodikrysset.... Kan ju inte frångå en god vana...

Det var varmt och skönt på dagarna. Under lördagen gjorde vi en härlig picknick på en hälla. Snacka om mumma för själen! Jag älskar verkligen husvagnslivet. Ska bli spännande att åka ända ner till Skåne nästa år... Börjar pirra redan nu;P

Men nu är det nog slut med husvagns säsongen:( 
Får längta efter maj när den kommer fram igen.
Om jag nu inte lyckas övertala maken om att det ÄR kul att köra till Vilasund med husvagnen till påsk....




Frid till er alla

Kramar♥


Kommentarer
Postat av: Helen

Åh, så goda rattarna såg ut! Och vilken rolig idé av Ahlgrens. De har tydligen använt sig av nån kreativ AD, här...



Var kan man hitta denna underbara utsikt?? Kunde ha varit i Grekland.



Och du, om jag vinner sjömanspåsen, kan jag få din Madonna, då?? ;-)



Kramis!

2009-09-21 @ 23:38:12
URL: http://madamerouge.blogg.se/
Postat av: signe

Ser mumsigt ut! Stod å tittade på påsen med "rattar" på konsum igår och köpte inga men tänkte att det var påhittigt och bra! Två flugor i en smäll! :) Så fin havsbild! Du frågade innan om min frukostskål och jaa, det är jag som gjort den! :) Ha en bra dag! Kram :)

2009-09-22 @ 15:41:56
URL: http://de-signe.blogspot.com
Postat av: Milla

Den utsikten och en påse rattar... där hade jag också trivts! Mysigt det lät!

Kram

2009-09-22 @ 21:42:56
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Skatan

Ja du, man lär sig uppskatta det man har mitt framför näsan när man är vuxen! Jag inser att jag har det bra med händiga och tankeläsande föräldrar så nära :) Måste komma ihåg det själv till dess att jag blir pensionär ;-)



Kul att du lämnade en rad hos mig så att jag hittade till dig!



SKöt om dig och på återseende,



Anna Glad

2009-09-23 @ 16:36:11
URL: http://www.omlivetiettskatbo.blogspot.com
Postat av: Anonym

Visst är det härligt att sitta och titta ut över havet. Det ger ro i själen och det behöver vi lite till mans i den här stressiga världen vi lever i.

Vilken fina blommor du fotat!

Kram/Maria

2009-09-23 @ 17:02:37
Postat av: Anonym

Visst är det härligt att sitta och titta ut över havet. Det ger ro i själen och det behöver vi lite till mans i den här stressiga världen vi lever i.

Vilken fina blommor du fotat!

Kram/Maria

2009-09-23 @ 17:03:02
Postat av: Anonym

Visst är det härligt att sitta och titta ut över havet. Det ger ro i själen och det behöver vi lite till mans i den här stressiga världen vi lever i.

Vilken fina blommor du fotat!

Kram/Maria

2009-09-23 @ 17:03:38
Postat av: Cilla

Fyndigt med rosa rattar!!! Får prova dom sen för visst måste vi stödja rosa bandet!!

Tack för din söta kommentar hos mej!!

Jag är också husvagnsfrälst sedan 3 år tillbaka, känner mej aldrig så fri o ledig som då. I somras var vi ända ner till Halmstad med vagnen o hade en uuunderbar semester. Nästa sommar blir det samma mål som er, kanske vi ses då:-)

Frid till dej också! Kram Cilla

2009-09-23 @ 18:59:12
URL: http://www.vitsomsno.blogspot.com
Postat av: Stina-Hemma på Landet

Den där påsen vill jag ha.;-)

2009-09-23 @ 21:02:17
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com
Postat av: Mia

Mmm yumyum, de är goda- klassisk smak!

Åh vad din stora madonna är fin, helt underbar!



Kram

Mia

2009-09-23 @ 21:13:48
URL: http://lillablanka.blogspot.com
Postat av: Yvonne

Verkligen en fantastisk utsikt ni hade i helgen! För den var väl äkta och inte som Kalle Anka på julafton? ;0)

De där rosa rattarna måste jag köpa också! Dels att äta själv, och så ska jag skicka till min tyska kompis. Jag brukar skicka Ahlgrens "vanliga" bilar till henne, både hon och hennes kompisar är helt galna i dem! Provade du förresten Ahlgrens husvagnar? Vet inte om de finns längre eller om det var ett gästspel de hade i våras eller om det kanske var försommaren. Försvinnande goda var de i alla fall!

/Yvonne

2009-09-23 @ 22:37:08
URL: http://yvoeri.blogspot.com/
Postat av: Yvonne

Sv: Lånarna hade jag aldrig hört talas om, men jag sökte lite på nätet så nu vet jag. Det är nog de som tar mina bokmärken! :D

2009-09-24 @ 18:56:29
URL: http://yvoeri.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0