Feel good



Mamma Mia - the Movie. Pierce Brosnan, Meryl Streep, Stellan Skarsgård är bara några av stjärnorna
Såg återigen Mamma Mia igår kväll.
Snacka om en Feel Good film:)♥

Började även på Slumdog Millionaire, men veckan tog ut sitt så jag orkade helt enkelt inte se mer än halva. Jag trodde det skulle vara en "fin" film, tycker den var ganska hemsk. Ska bli skönt att se slutet sen, vill ju veta vad som händer...

Annars sitter jag här och löser Melodikrysset nu. Mitt favoritnöje på lördags mornar;)  

Blir en lugn dag med inte så mycket gjort. Ska till vänner i deras stuga i "Lillsävarträsk".
Så vi ska bara Feel gooda hela helgen.

Vill passa på att hälsa Camilla tillbaka i bloggvärden;) Älskade vän som flyttat så långt bort. Men jag vet att du nu har "hittat hem";) Tur det finns telefoner och datorer. Å´framför allt BLOGG! ;)
Följ hennes nya liv i Skåne via Milla på Österlen


Ha en underbar helg
Kramen♥
    



Kommentarer
Postat av: Camilla

Halloj vännen!!

Ja även jag som är känd att vara lite av en "antiteknikmänniska" måste hålla med om att det är tur att tekniken finns i alla fall!..



Fell good-film...pyttsan! Jag och Andreas kappgrät ju oss igenom hela filmen!! Slipping through my fingers....åhhhh så vemodigt!!!!

(undrar om det är vi som är sällsynt blödiga

fniss....)



Hopppas ni får en trevlig fortsättning på helgen!

KRAMAR FRÅN OSS!!

2009-09-05 @ 17:19:10
URL: http://millapaosterlen.blogg.se/
Postat av: Ingmarie

den filmen använder vi som må gott terapi i Västanbäck!Mycket bättre än tabletter....



Kram från mig

2009-09-05 @ 18:59:58
URL: http://frujacobsen.blogg.se/
Postat av: Jennike

Håller med dej om att filmen är en måbra film, man kan drömma sej utomlands...håller med Camilla om "Slipping through my fingers" gör en minst sagt gråtfärdig...när man känner att tiden med ens "små" barn bara rinner ifrån en. Önskar att jag kunde stanna tiden så man hinner göra allt man vill tillsammans med dem! Kram

2009-09-06 @ 12:28:52
URL: http://jenkepenke.blogg.se/
Postat av: Cilla

Tack för din söta kommentar! Nu fick jag hitta din fina blogg också. Vi bor inte såå långt från varann ser jag. O jag håller med om feel-good, bara ääälskar den filmen, har den o ser den då o då. Det lustiga idag var att jag även fick hitta Millas blogg då jag o familjen funderar stort på att göra deras resa o lämna Norrland. Det är ett stort steg men man måste våga!

Kram Cilla

2009-09-07 @ 00:25:30
URL: http://www.vitsomsno.blogspot.com
Postat av: Helen

Hallå där, kompis!



Hoppas att du har haft en härlig helg!



Jag fick Mamma Mia-filmen i julklapp och jag skäms att säga att jag inte har sett den ännu, trots att jag älskar Abba och Grekland...



Vi är urusla på att se film!



Vilken fin passionsblomma du visar. Den är en skapelse i världsklass, tycker jag.



Ha det gott! Kram!

2009-09-07 @ 10:49:53
URL: http://madamerouge.blogg.se/
Postat av: carro

den e skit bra ;D

2009-09-07 @ 11:12:27
URL: http://carrobruden.blogg.se/
Postat av: MiaMaria

Hej!



Visst är den härlig denna film...två gånger har jag sett den och kan verkligen se den än en gång...



HA en bra vecka...MiaMaria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0