En liten hemlis...

Vill bara skvallra om att jag har något spännande att visa senare i veckan... Hoppas jag hinner i morgon...Jag är så glad just nu men vågar inte riktigt ta ut glädjen i förskott. Så därför avslöjar jag inget fören det är klart;P
Ville bara fler skulle få bli lite nyfikna... ;P
Kramen♥

Nä, inget sånt under som att maken skulle ha börjat med någon av hallarna.....
Men han har börjat prata om det nu, så även det tar sig....;)


Jag ÄLSKAR lök! Röd, vit, gul, silver, sharlotten.....

Kommentarer
Postat av: Camilla

Nyfiken!!!!

Nästan så att jag måste ringa och luska lite...fniss

Hälsa tillbaks till alla!

Lilleman saknar skolan ibland!

Kramis

2009-09-08 @ 13:43:57
URL: http://millapaosterlen.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Nu blev man ju förstås nyfiken! :0)



Är det egenodlad lök? Lök är verkligen fantastiskt, man kan ha det till så himla mycket och den lyfter det mesta. Eller kanske inte glass och sånt då förstås... ;0)

2009-09-08 @ 17:25:22
URL: http://yvoeri.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0