Ja, må vildrosen leva...

...ja må vildrosen leva uti många fler år :)
Ja...nu är det ju inte personen bakom som fyller år, utan min lilla blogg;)
1 år!
Tänk så många trevliga och underbara människor jag kommit ikontakt med tack vara denna lilla blogg.
Tack snälla ni för att ni finns.  Snacka om att få förgyllning i vardagen när ni skriver en rad eller fler. Att även få så mycket tips och idéer från hela vårt avlånga land är så inspirerande Familjer man får följa i glädje och sorg ger en så mycket tillbaka. TACK! Känner en sådan värme till er alla♥




Jag har firat genom att öppna paket från lilla skatan
Visst är den fin!
Blir perfekt när jag får klart i hallarna...
I morgon ska jag fortsätta tömma och rensa i grovingången. På söndag blir det Ikea med syster yster. Ska inköpa ett skoskåp mm. Får se om jag hinner in till till stan i morgon och ordna lite.  Jag är ju en sån som vill ha allt klart redan igår...Till makens stora fasa måste jag nog säga... Hoppas bara det går fort att "kinkla" golvet ... Måla väggar går ju ganska fort. Lika så den lilla, lilla fondvägg jag ska ha... Ja , ni märker själv... ;P

Hoppas ni mår gott och gör något busigt varje dag;)
Kramar♥

Kommentarer
Postat av: Helen

Grattis lilla vildros!! Jag firar också blogg-1-årsdag under oktober!

Vilken fin välkommenskylt. Nycklar i dessa former är kanonläckra!

Ikea på söndag?! Lyckost dig!



Kul med hall-make-over!



Kramar!

2009-10-06 @ 23:21:31
URL: http://madamerouge.blogg.se/
Postat av: AnCa

Grattis på bloggdagen min vän! Ja ibland undrar man vad man gjorde innan man klev in i bloggandets underbara värld, för visst e det kul, spännade och otroligt givande!!!



Kramis // AnCa

2009-10-07 @ 06:57:20
URL: http://nyanotta.blogspot.com/
Postat av: Yvonne

Nämen grattis! Då var du lite tidigare ute än mig, men jag är bara några veckor efter!

Visst är det roligt med bloggandet och alla människor man träffar på!

2009-10-07 @ 22:58:39
URL: http://yvoeri.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0