Brolle, bak och fnitter


Gissa vem som är lycklig ;)
Den 5 mars sitter jag och maken på första parkett och njuter av Brolle. Det ska bli underbart!

.
Idag har jag varit i bagarstugan hela dagen. Haft så djuriskt kul! Vi var 6 tjejer i de bästa åren;P som bakade så väl mjukka'kun, tunnbröd som pizza. För Åsa var det premiär, men hon gjorde en lysande insats Så mycket som det har skrattats kommer det nog mest kännas i magmusklerna i morgon... Ett fantastiskt sätt att umgås på. Alla har vi lärt känna varandra i byn (förutom min yster som jag även bor granne med), men nu är vi bara tre som bor kvar. Så vi hinner ju inte ses så ofta...  Att vi dessutom då får med oss goda bröd hem gör ju inte saken sämre.
Det roligaste är att vi alltid har lika kul. Det blir direkt fnitter och flams och MYCKET "fulprat".... Vi hinner nog även avhandla alla världens problem medans vi äter. Sista året har det blivit så väl skilsmässa som cancersjuka barn, flytt och nya sambos. Vilken underbar känsla att vad som än händer har man fina vänner ...  Se hela bilden



Så TACK Åsa, Kia, AnnSofie, Elisabeth och Carina för en underbar dag. Ni har en speciell plats i mitt hjärta:) 




Nu ska jag försöka göra lite nytta här hemma innan Körslaget.
Ha en skön fortsättning på helgen!

Kramar♥


Kommentarer
Postat av: Christina - Lantmusen

Låter som en trevlig dag, mumsigt med nybakt tunnbröd. Fin tapet du visade i ditt förra inlägg! Några våder blir nog bra, kan nog bli för mycket annars. Trevlig helg!

2009-10-17 @ 23:06:22
URL: http://www.lantmusen.se
Postat av: Helen

Vilken toppendag ni verkar ha haft! Gott bröd och roligheter!!



Hoppas att resten av helgen fortsätter i samma spår!



Kram!

2009-10-18 @ 00:29:57
URL: http://madamerouge.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är lika lycklig som dig, vi kommer att sitta på samma rad som er fast på plats 16-19. Skönt att ha något att längta till, eller hur?

2009-10-18 @ 19:30:48
Postat av: Victoria

Det är jag som är lika lycklig som dig, samma rad bara några platser från varandra. Kul att ha något att längta till.

2009-10-18 @ 19:33:03
Postat av: EVA

Vilken härlig dag ni haft ! Och GODA vänner är väldigt viktigt att ha...nära !!! Och gott med nybakat bröd...kanske dags att göra en laddning...



***

KRAAAM EVA

2009-10-18 @ 23:03:33
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: milla

Vilken kul grej, att baka och fnittra ihop!!

Tänk att det SNÖAR hos dig... mysigt!! Mysigt att ha 5 mars att se fram emot i vinter också, vips så är vi där!

TACK så mycket goa du för din omtanke!!!

Ha en fin vecka, kram

2009-10-18 @ 23:22:04
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Yvonne

Då är det bara att hoppas att tiden går fort nu då så det inte känns som ni måste vänta en evighet! Jätteroligt att ha något sånt att se fram emot!!



2009-10-19 @ 18:10:14
URL: http://yvoeri.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0