Underbara Hägg


Visst är det för underbart när Häggen blommar?!
Det är en ren njutning att gå till jobbet, en kilometer med doft av Hägg... Ja, det är roligt att vara på jobbet också även utan doften, men den förgyller verkligen färdvägen...
Kan inte minnas att vi haft någon liknande vår tidigare. Varmt  å´så, visst, men på detta sätt, det  känns som det brukar vara när man är i Stockholm i maj. Svårt att förklara, så jag fortsätter bara att njuta istället....


Stora Kramar vill jag ge till er som tar sig tid att kommentera en rad eller två. Blir så jätteglad varje gång!

En extra kram till tant Gertrud som alltid ger mig så mycket feedback när vi ses. GULLHJÄRTA!♥

Nu ska jag gå och natta blommorna i växthuset. Sköt om er/ Kramar♥

Kommentarer
Postat av: AnCa

Tack snälla Bibbi för alla gulliga kommentarer du lämnat inne hos mig!!! Tycker ju att det är sååå himla kul med lite nya bekantskaper i "bloggosfären"!!! Ja visst är det en underbar tid på året nu, synd bara att det går så fort. Plockade in syrener härhemma igår, grannens häck, syrenhäcken alltså, var lite väl stor över tomtgränsen till oss tyckte jag ;)I alla fall så luktar det ljuvligt härinne nu! Hoppas på solksken till helgen då det är dags för sonens studentbal som ju oxå innebär parad och "catwalk" i stadsparken, håll tummarna du med så ordnar det sig nog!



Nu väntar heldag på jobbet, inte så kul tycker jag, det är ju sååå mycket mysigare att gå hemma och pyssla o lukta på blommorna!!!



Kramis // AnCa

2009-05-28 @ 09:32:40
URL: http://nyanotta.blogspot.com/
Postat av: Helen

Jag njuter också av häggdofterna häromkring. Och snart kommer syrenerna, mmm, vilken ljuvlig tid vi befinner oss i just nu!



Lite vemodigt kan jag tycka, nu är det snart 1 år tills häggen blommar igen...



Ha en trevlig helg!



Kram

Helen

2009-05-29 @ 15:18:44
URL: http://madamerouge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0