Man ska ha husvagn..


Hade tänkt en tur med vagnen i helgen, men det bidde inte  Istället har vi fixat och donat med den. Har bla tagit bort överslafen som ändå ingen ryms längre i...Blev bara slängt en massa saker där. Nu har jag en fin hylla istället där och det blev så mycket ljusare och större i vagnen.
   
 

Skulle vilja skriva med en kritpenna på skåpen...men maken trodde jag var helt tokig när jag sa det...
Längtar ut i Sverige nu.... Är ju ett tag kvar tills semestern, men korta helgturer är inte helt fel. Blir så "ledigt" då.

I går var vi även på lunchbuffe i Olofsfors bruk. Kan varmt rekommendera alla att göra ett besök där. Mycket god mat, men det är ju en sådan historia runt också. Var och tittade i smedjan...Så läckra saker....
Kolla bara in dessa ljusstakar 
 Tyvärr hade jag inte råd att köpa dem.
Fanns mycket annat vackert också, smycken, skålar....

Gjorde en liten inventering i mina träd på morgonen..Har ju som sagt prismor hängande som ger mig lite glans;-)
Kan säga att skatorna verkar vara lika förtjust som jag i dessa prismor....Saknar minst 11 stycken....


Men som tur är tycker jag om skator, så det är väl bra om jag kunnat glädja dem med något vackert.
Nu ska jag ut på bron å´ta mig en kopp kaffe och njuta i solen;-)
Kramar♥

Kan ibara inte låta bli att ta med en vacker bild...

Dottern och "vår" underbara trollunge Saga-Li.♥

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Saga-Li...vilket otroligt vackert namn. På en vansinnigt söt liten prinsessa!



Beskrivning på gardinen kommer...vilket år som helst nu =D



Må så gott i vårsolen!

Kramar! / Kerstin

2009-05-17 @ 13:47:47
URL: http://ljuvligaliv.blogspot.com
Postat av: Victoria

Vi blev med husvagn förra året, så vi ska hämta ut den på torsdag.Det känns kul att fixa till den inför semestern. Fint kort på Emelie och Saga-Li

2009-05-18 @ 22:35:10
Postat av: Victoria

Vi blev med husvagn förra sommaren, så vi ska ta fram den på torsdag. Känns kul att fixa i ordning den inför sommar semestern.

2009-05-18 @ 22:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0