Vart är solen?


Varför gömma tvålarna/badkulorna när de kan bli ett litet stilleben..?


Idag känner jag mig så oinspirerad av trädgårdsliv så jag tror inte det är sant. Men bara grått och tråkigt ute... Snö, snö. snö..  Nu vill jag ha VÅR! Sol på näsan och vita skrattrynkor  kring ögonen... Men snart...
Tills dess tröstar jag mig med en bit Daimtårta;-)

Inte så mycket kvar...

DAIMTÅRTA

150 gram mald mandel/ eller hackad i mixer

drygt 1tsk bakpulver

2 ägg

2 dl strösocker

Rör ihop ingredienserna

Smörj formen

175 grader ca 25-30 minuter

2 dl vispad grädde

Hackad dubbeldaim

(strös över)


Håll en tumme för sol i morgon. Känner vi behöver det nu...
Stora kramen ♥


Kommentarer
Postat av: Jennilie

Tack söta du!! :) Ja jag har haft det riktigt trevligt!



Ha en underbar helg!

Kramar :)

2009-03-13 @ 09:53:14
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0