Projekten växer...



Min kära vän Camilla ska ju som sagt flytta 100 mil ifrån mig:(
Hälsade på hos henne i veckan och fick med mig ett underrede till ett gammalt symaskinsbord.
Jag som så länge önskat mig ett i gjutjärn då jag har ett i trä inne. Men detta ska jag ha som avlastningsbord ute vid grillen. Så jag känner mig jätteglad nu. Hade funderat på att gjuta en skiva att ha på men då såg jag   En vilsen loppa  hade enkla vita träribbor som skiva, det var ursnyggt. Så nu är jag som vanligt lite i valet och kvalet...

Måste visa vad jag bara råkade köpa med mig när jag var på Blå Eld sist...
Inte min stora Madonna men....En liten skyddsängel behöver jag allt.

Bakade en kaka på morgonen. Hittade ett recept hos Sara som jag bara inte kunde motstå. Daimkaka...
Har tjuvsmakat en bit och den fick MVG :-)

   
Det händer mycket i trädgården nu. Så otrolgt vackert med alla färger och former!

För att inte tala om dofterna...

Visst skulle Madonnan göra sig vacker här bland alla rosor...

Drömmar om silver, drömmar om madonnor.....
Nu ska jag göra något vettigt. Får ju besök idag. Ska även hinna se dotterns lag ha match;-)
Ha en underbar dag ! Kramar♥


Kommentarer
Postat av: saravillfara

Roligt att höra att kakan fick godkänt! :)

Vad fint det gamla underredet var, och skyddsängeln och allt som blommar. Och mitt upp i alltihopa fotboll även för er hör jag. Ja, det är inte bara ett.

Kram!

2009-06-13 @ 21:30:15
URL: http://saravillfara.se
Postat av: Helen

Åh, ett sånt underrede vill jag också ha, alltså ett symaskins-sådant, till inredningssyfte, ingenting annat, man kanske kan misstolka min första mening här...rodnar



Och den lilla madonnan duger jättebra, tycker jag, i väntan på den stora!!



Kraam!

2009-06-13 @ 23:51:49
URL: http://madamerouge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0