Semester!!!

♥Ja, nu har man semester... Hur mycket jag än älskar mitt jobb så är det helt underbart med SEMESTER.

Det är väl också tack vare man har ett jobb man kan njuta av att få vara ledig.
Egentligen är det väl inte fören på måndag det startar, men jag tycker det känns i kroppen direkt.
Idag har jag vandrat omkring i bikini, något som är VÄLDIGT ovanligt, och påtat i trädgården. Gick sen på fotbollsmatch, dotterns lag vann igen. De har inte förlorat en enda serie match på en och en halv säsong...Kul;-)
 Åkte ner till mina föräldrars stugan och myste, tog en båttur, grillade och bara njöt!!!

Åh så härligt. Det är verkligen varmt nu... på baksidan av huset i skuggan hade vi 34 grader mitt på dagen...Phu!
Angående mina målade krukor, jag tog dem ett varv med sandpapper och sen sprayade jag dem. Ville behålla dekoren samt att de skulle se gamla ut.


Ska bara skaffa vita fat....
  
Vid mitt trädgårdsland har jag gjort ett "rutmönster" av stenplattor och blommor.
Gillar det...
Nu har vi snart packat husvagnen klart. I morgon åker vi söderut. Känns otroligt bra i år då nästan alla ungdommar är hemma och tar hand om hus, katt och blommor. Jag tar med datorn och hoppas på att jag någonstans  kan ta mig in på nätet så jag kan skicka en rapport;-)
Ha det så underbart så länge! Glöm inte bort att njuta av sommar och ledighet. Alla måsten kan få vänta.
KRAMAR♥


Erika, jag tänker jag på dig varje dag! Kram♥

Kommentarer
Postat av: Camilla

Härligt med bikini... kör försiktigt söder ut nu! Vi är i Stockholm nu... barnen var jätteduktiga på tåget ner och somnade sött i sina sängar också. Ett fint hotel har vi hittat med egen "incheckning" för barnen (de fick påsar och gratis glass) och så fanns det en ganska stor lekhörna för barnen också. Det ska bli härligt med semester. Det är varmt här nere dock... kan vara bra att vara förvarnad.



Hälsa Maria om du träffar henne... Erin pratar om henne ibland ännu.



Kram Camilla

2009-06-27 @ 23:20:01
URL: http://camillawumea.blogspot.com/
Postat av: Helen

Hoppas att ni får en trevlig husvagnssemester!



Vilken hetta vi har här i Norrland! Jag längtade ut till svalkande vatten idag, när vi satt på fotbollsmatchen...



Så fint med stenplattor och bl.a timjan, som jag gillar skarpt.



Du, det här trähjärtat, så fint det var. Vem har gjort det?



Kör försiktigt och ha det så kul!



Kram!

2009-06-27 @ 23:40:49
URL: http://madamerouge.blogg.se/
Postat av: Jennilie

Sv: Hej Bibbi :)



Ja, nu har det löst sig med bagaget, det kommer levereras hit just efter lunch nån gång så då får jag äntligen ta på mig rena kläder. Hehe, jo jag fick ett mejl från mamma och hon sa att det var lite kaos men att dom förhoppningsvis kommer iväg idag (fick hennes mejl igår). Inte ska du gråta, vi ses ju igen, bara det att det är en bit bort, för som du skrev, vi finns ju kvar, ni med! Haha, ja jag ska väl försöka vara hemma men om vi säger så här tar jag ju varje tillfälle jag får att resa ;)



Bamsekramar!

2009-06-28 @ 09:38:27
URL: http://dayswithjen.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej hej!

Vad härligt med semester och att komma bort lite. Visst är det underbart i solen nu, önskar bara att jag inte var en sådan hopplös badkruka. Skulle nog njuta mer av vädret om jag kunde svalka mig i vattnet.

Ha det så gott på semestern

Kram Ida

2009-06-29 @ 10:47:41
URL: http://drommaromvittochshabby.blogspot.com/
Postat av: Lotta

Va fint du gjort med stenplattorna , gillar det med !!

Kanske ses vi där ute i campingsverige !!

Kram/Lotta

2009-06-30 @ 13:54:33
URL: http://envilsenloppa.blogspot.com/
Postat av: Milla

Vilken härlig start på semestern!!

Hoppas du kan fortsätta blogga i bikini under husvagnsresan!

Kram och ha det så gott

2009-06-30 @ 14:17:17
URL: http://milla-andante.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0