Så var det det gjort ...

I går blev det "sista natten med gänget" för denna gång. Blommor jag fick som tack♥
Blandade känslor. Det är ju så otroligt roligt men så krävande, och man hinner inte känna det är helg. Så nu har jag ju stora förväntningar på allt vi ska hinna :-)
Lånade hem tapet prover i veckan....Makens mun blev inte lika glad som min... Men det är nu ett år sen vi skulle fixa om i "stora" hallen. Har inte blivit något.... Däremot inköptes klinkers och golvvärme attiraljer tidigt i höstas...Allt står fortfarande prydligt uppställt i ett hörn....Men en dag.... Hoppas bara den dagen kommer snart...
Önskar jag själv vore händigare med sådana saker. Men i o för sig vet jag inte om jag kan eller inte. Har aldrig fått prova. Jag står för idéerna och maken utför dem om jag har tur.
Åter till hallen, i dags läget har vi grön tapet och natur färgad pärlspont. Vilket gör den ganska mörk. Jag vill att vi tar igen färgerna från köket så det blir vitlaserad pärlspont samt vitmönstrad tapet. Då kan jag sätta färg på utsmyckningar istället.


Å´nu tapeten jag fortfarande håller som absolut favorit.


Hittade även en tapet som jag skulle vilja ha till en liten väggstump i grovingången

Alltså på denna vägg:

Ja, måste rensa lite..... Problemet blir ju att jag måste ha någon skyddsplast över tapeten, annars kommer den att vara förstörd ganska snabbt...

Tur att det inte kostar att drömma och planera. Men det är så roligt om man fick göra lite fint hemma. Älskar ju grönt som ni märkt, men har upptäckt att det inte får bli för mycket av det goda.....
Man lär sig något nytt varje dag♥

Ja, jag ska bearbeta maken idag. Håll en tumme åt mig;-)
Nu ska jag gosa med Viking en stund. Han går mellan fönstret där han spanar in "frukosten" och mig där han får gosekramar.
           

Ha en underbar dag. Många varma kramar♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Alltid kul med förändringar! Vilka urtjusiga blommor du fick! Vi hörs vid! Puss

2009-01-25 @ 13:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0