Mopsen Bibbi...


Visst är hon söt? !!
Blev lite glad när jag hittade den här bilden på Expressen
Att Mopsen hette Bibbi var extra kul. Men jag känner mig inte lika ledsen som hon ser ut.
Själv är jag ju nu lycklig innehavare av ett IKSU SPA kort:-)
Har hunnit vara och träna två gånger i veckan. SKÖNT! Men man känner sig som ett ufo... Alla andra är ju så snygga och slanka...   Å´ då jag med mina skener och armskydd.... Men låt dom titta, det bjuder jag på. Njuter av träningen. Hoppas bara det gör av sig på figuren.;-P
Sprang in på VILLAGE i veckan. Blev inga köp men jag fick mig en vår och sommar katalog. Fanns många fina saker... Har suttit med katalogen och en penna, kanske någon hittar den och kommer ihåg när det är dags att fylla år...
Har försökt hitta några fina ljusstake i silver att ha i köket. Känner att mina guldfärgade ska få vila ett tag..Men jag hittade absolut inget. Mias hade tomt efter jul och trodde de skulle få in men tipsade om Indiska. Men jag vill ha "rena" utan en massa krusiduller, och då finns det inte där. Fanns fina på IKEA tidigare, men när jag kollade hemsidan verkade det som de slutat med modellen.... Snälla, ge mig ett tips!
Men på Mias shoppade jag en present till Ellens mamma som fyller 50 år. Skvallrar inte nu vad, men alla som  känner mig vet ju att jag är väldigt svag för Milla of sweden.... Funkar alltid..
Jag säger som Di Leva- "Stjärnglans över er alla" Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0