GOTT NYTT ÅR!

Hoppas ni får ett härligt innehållsrikt år med många nya roliga utmaningar!


Då jag inte är så för raketer hade vi inte köpt egna. 
Jag har därför lånat en bild  av fyrverkeri från Svt.

Men något jag verkligen är för, det är mat. :-)
Här kommer en liten bildkavalkad från vår meny

Förrätten


Varmrätten, hade potatisragu till. Men hade så hungriga gäster så jag hann
inte ta kort medans den fanns kvar....
Två tyckte maten hade en touch av pizza...  Provencalekryddorna..

Västerbottensostpaj



Pannacottan blev en succe!


Lite av "nattamaten" hade även grönsaksdip mm

Nu har jag fortfarande disk kvar att ta hand om så det är bäst jag börjar göra rätt för mig.
Ha en underbar dag! Kramar ♥



Kommentarer
Postat av: Milla of Sweden

Detsamma!!!

Vad tidigt du är uppe och donar...

Mums vad god maten såg ut, nu blir man ju hungrig!

Vi kan väl höras nåt om ni är hemma.

KRAM

2009-01-01 @ 11:21:08
URL: http://millaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0