Fredagkväll..

...vilken härlig kväll...Har snart varit hemma en timme. :-) Njuter av att det är fredag. Ene sonen har lovat ett parti Skip-bo senare. Maken är och hämtar den äldre som åter fått permis från F21 i Luleå. Det är så skönt att han trivs så bra där. Men skönt för mamma att ha barnen hemma.... Första "lediga" helgen på länge. Ska bara njuta. 
Har en liten fredags tradition, när jag "stänger" så tänder jag min bro lykta på morgonen, det känns så välkomnande när jag kommer hem.

Hur ser helgen ut för er? Någon fler med fredags traditioner?
I morgon ska jag som sagt på kalas. Känns kul! Ska försöka hinna göra undan sådant som ligger efter på dagen. Maken ska och jaga, men jag vet inte om jag kallar det jakt.... Han brukar inte använda sin bössa..... Men det är kul att han är ute i skogen och motionerar med sin bror...
Varma kramar och njut av helgen♥



Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh så mysigt att militär'n är hemma och vad mysigt du har på din bro. Den som ändå hade lite snö. Själv njuter jag av lite egen tid medan skruttan sover.

Ta hand om dig!

Kram

2009-01-31 @ 09:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0