Värmande


Vi här uppe i norr har det lite kyligt om fötterna i dessa dagar...Det är inte så ofta det är mindre än 20 grader på termometern..MINUS GRADER! Flera mornar när jag gått till mitt arbete har det varit kring -30 grader...Det känns på näsan och kinderna vill jag lova. Men mitt på dagen brukar det vara ett fantastiskt härligt väder, sol och under 15 grader. Gissa om man njuter då!  Men mest av allt njuter jag av vår kamin som vi satte in för många år sen. En sådan otroligt  skön värme det blir av den. I höstas bytte vi soffa och passade på att möblera om, så nu sitter vi även så vi ser elden. Avkopplande och mysfaktor 100!  Till alla som ännu inte har en kamin vill jag bara säga, det är ett av de bästa köp ni kan göra! Åtminstone om ni bor norr om Dalälven. Förutom alla plus med mys och njutning så sänker den även värmekostnaden helt otroligt. Så varför fortsätta fundera?
Varma karmar till alla frusna ♥

Kommentarer
Postat av: Victoria

Håller med dig helt, jätte mysigt med kamin. Vi eldar varje dag. Lite väl kallt ute men bättre än plusgarder och halka. Ha en trevlig helg/ Victoria

2009-02-19 @ 11:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0