Trädgårdsdrömmar...

När man sitter inne framför en värmande kamin är det ganska lätt att drömma sig bort till sommaren...Dofterna, färgerna, värmen, surrandet från humlor och bin, mmmmm njuter... Sen till den bistra verkligheten: 21 grader kallt och tonvis med snö ute i trädgården, för det fylldes ju åter igen på i dag. :-(
     
     
      
       
Fick lov att göra ett litet poppuri av bilder jag tog ute i somras. Känner hur det riktigt doftar om korten...
(Är lite imponerad över att man kan ta så fina bilder med en mobil.)
Har inte satt några frön ännu, har inte riktigt bestämt mig för hur jag ska ha det i trädgården i sommar. Vill ha en lite mer lättskött som jag inte ska behöva vattna flera gånger om dagen,,, Minimera färgantalet och ha mera feng shui ...  Uppslag och ideér emottages tacksamt!
Kan berätta att jag i mitt ena äppelträd och i skuggmorellen har fullt med prismor. Det är så ljuvligt vackert, speciellt på våren när solens strålar speglar sig i dem. Det är ett tips jag gärna delar med mig till er alla:-)
Kram Kram, nu ska jag åter krypa upp vid kaminen och fortsätta mina trädgårdsdrömmar♥

Kommentarer
Postat av: Milla of Sweden

Ahhh, blommor och sommar!!!

Härligt!!

I helgen verkar det ju som att det äntligen ska bli lite mildare, det är då på tiden!!

Vi måste sammanstråla när jag kommer hem från Skåne (jag åker ju på söndag) nu måste vi klämma in det!



Ha en skön kväll!!

Kramar



2009-02-20 @ 20:35:04
URL: http://millaofsweden.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååå jag längtar också till värmen och solan. Idag har det snöat hela dagen. Ses i mars! Puss

2009-02-22 @ 16:55:27
Postat av: Maria

det var jag som postade kommentaren!:)

2009-02-22 @ 16:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0