Bild nummer 6



Förlåt Mats! Men det blev en bild på mästerkocken från Nyköping som var min bild nummer 6 i mapp nummer 6....( en ny liten utmaning som ligger ute på många bloggsidor, tror Matilda är glad att det inte är bild nummer 22, tar bort den för säkerhets skull... )
För mig väcker bilden många härliga minnen :-) Vi besökte Mats och Matilda dit de flyttat ett halvt år tidigare från Umeå. Om jag tar med bild nummer 7 ser man maken, värdparet och dottern njuta av maten. Detta är från sommaren 07.

Vi hade underbara dagar hos dem och jag hoppas nog vi ska hinna ner och hälsa på igen innan deras flyttlass går upp igen.
Här har vi haft ett riktigt snöoväder idag. Jobbigt! Nu längtar jag efter takdropp och sol.
Kramar♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ja, det var en himla tur att det inte var bild 22!! Ni är så välkomna hit igen om ni vill. Grillen ska snart fram :)

2009-02-14 @ 16:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0