Årets bock!

Ja...Granbock alltså.....

Äldste sonen var snäll med mamma och gjorde även i år en välkomnande bock till bron.
Ser nu KajsaMajsan som tittar fram? Hon vill alltid vara med när man gör något:)
Men vart är snön? Blir tokig på detta regnande och all is!!!!
Håller på att slå ihjäl mig när jag går till och från jobbet...

Älskar verkligen dess granbockar. Så mysiga!

Annars är det mycket på jobbet nu, Utvecklingsamtal, sjukdomar, Lucia osv. Men det är ju angenäma "problem" Älskar ju mitt arbete:)
Har passat på att göra lite julgodis i kväll. Gott! Har även tittat på 758 bilder från Melker och Ellens resa i Egypten. Kul när vi kunde se dem på mina föräldrars storbilds tv:)  Blev väldigt längtande bort till sol, värme och hav... Så vacker det var där! Men på många ställen mycket sopor och smuts...
Bada/snorkla med delfiner bland koraller och vackra fiskar var deras största "wow", sen att rida kamel och besöka pyramiderna. Ja, dom hann så otroligt mycket denna vecka. Även köra fyrhjuling i en torrlagd flod , där de besökte en "by".  Ungdomar upplever nog mer när de reser...Jag skulle inte våga åka så oplanerat...
Ska visa några härliga bilder senare.

Läste inlägget inne hos Andante  och kände mig plötsligt så otroligt lycklig över all kärlek jag har runt om mig. Behöver verkligen påminnas ibland...

Titta även in till Ett vitare hem där du kan vara med om en utlottning av dessa underbara Madonnor


Tack för alla fina kommentarer om hallen. Ja, jag är så lycklig:)

Stora varma ♥KRAMAR♥


Kommentarer
Postat av: milla-andante

Va go du är! Du skrev själv en kommentar som berörde! Vi behöver påminna varandra...



Vilken härlig och spännande resa, visa gärna bilder!!! Vi behöver nog bli påminda nu om hur solen ser ut...:)

Kram

2009-12-09 @ 22:55:19
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Cilla

Jag blir mäkta imponerad av er julbock!!! Har sett att dom står här o var o är så fina!!! Bra gjort! Det är ju så mysigt att piffa till entrén!

Egypten reste jag runt i för ett antal år sen, fantastisk snorkling!!! Sista åren har resandet legat på sparlåga- tyvärr! Hoppas det vaknar till snart igen.

Kram Cilla

2009-12-10 @ 08:54:40
URL: http://www.vitsomsno.blogspot.com
Postat av: LenaS

Åh vilken fin granbock!

Tack för att du vill vara med i min utlottning, önskar dig lycka till!

Kramis/LenaS



2009-12-10 @ 10:38:02
URL: http://ettvitarehem.blogspot.com
Postat av: Helen

Hej, min vän! Egenhändigt gjorda granbockar är ju verkligen överkurs!! Så bra den blev!!

Och så glad jag blev över ditt söta brev med de underbara klämmorna! Sånt värmer i det mörka decemberslasket!! Tack!



Är det du som har pysslat ihop de fina hjärtanen som du visar på sista bilden?? (klämmorna kom ju i något liknande) Jättefina!



Ha det gott!



Kramar!

2009-12-10 @ 11:14:01
URL: http://madamerouge.blogg.se/
Postat av: EVA

Wow vilken fin bock ! Hade tänkt göra en men händerna vill inte riktigt...måste gull-be maken...hihi !



***

KRAAAM EVA



:)

2009-12-10 @ 20:18:26
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Yvonne

Men, har inte ni heller någon snö? Brukar det inte vara det uppe hos er vid den här tiden? Här såg jag i alla fall yttepyttiga snöflingor lite tidigare, men det är nog inget som ligger kvar.

Fortsatt trevlig Lucia-helg!

2009-12-12 @ 18:32:59
URL: http://yvoeri.blogspot.com/
Postat av: fia

Jätte fin gran bock och gina hjärtan med . Så kul med kreativitet .

kram .

2009-12-14 @ 14:59:21
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0