Jo, det är sant!





Vildvinet har börjat bli rött och då är det höst. Så som jag skrev i i förra inlägget tillsammans med några rader av Höstvisa, skriven av Tove Jansson
Jag tycker den är så vacker.


De vackra bären i skuggmorellen lyser upp utanför köksfönstret. Tyvärr blev det väldigt lite bär i år...Jag älskar saften!


Det kanske största höst - tecknet, IKEA katalogen!!! Oj vad mycket fint jag hitta redan;)
Så, har jag rätt eller?
Hösten är på G! Men det gillar jag;) Blir bara lite dyrt med alla ljus...
Har ju faktiskt köpt mig en ny ljuslykta. Hittade den på Indiska.
    
Lite annorlunda och ger ett väldigt fint sken.
Har den i vårt uterum. Där tillbringas mycket tid nu mer...

Men jul är det väl ändå inte än.... Men jag har ett gäng amaryllis som börjat knoppa och blomma. Lika vackra nu som till jul. 

    
Söta vasen jag köpte på antik-loppis i Ånäset förra helgen.  Tycker den var så fin.
Vi tillbringade för övrigt helgen på havscampingen i Sikeå. Vi hade som sagt fantastiskt trevligt.



Satt och lekte lite med några av äpplena jag rensat undan i träden härom dagen. Blev en typ av krans, men inte så jämn...  Men jag blir då glad av den;)

Har en till liten efterlysning, vet någon vart liknande Madonna emblem finns att köpa?
MadonnaemblemJag skulle vilja ha tag på ett gäng...

Tusen tack för att ni finns alla fina  "vänner" jag både känner och inte känner. Blir så glad av er.
Sköt om er!
Kramar♥

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Vilken fin äppelkrans! Den ser ut som man vill sätta tänderna i!

/Yvonne

2009-08-22 @ 18:56:24
URL: http://yvoeri.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0