Sena kvälls tankar...

Klockan är kvart i 12 på kvällen... Borde gå i säng. Men har just sett "Så ska det låta" med två av mina favoriter, Samuel Ljungblad och Gabriel Fors på webben. Missade tv sändningen....Kunde aldrig bestämma mig för vilket lag jag skulle hålla på.  I morgon har min "yster" sagt hon ska hämta mig klockan 9. Vi ska åka och titta på "Trädgårdsmässan" i stan. Dottern har "Dommarkupen"  i fotboll hela helgen på samma ställe... På söndag fyller jag och äldste sonen år. Han blir 20 år...Det känns väldigt konstigt. Jag är ju knappt äldre själv... max 26 år... Barnen på jobbet har gissat min blivande ålder och det "äldsta" blev 33 år. "För det är min mamma och pappa"...Gissa om jag gillade det.... hon är en väldigt snygg och "updated" kvinna 
Min enda födelsedagsönskan är frid och tid. Inget som någon verkar vilja ge mig... Men jag tror jag ska börja flytta ut växterna till växthuset i morgon. Då får jag mycket harmoni;-) Inget är så avkopplande som att sitta där och skola ut plantor. Bra musik eller bok i hörlurarna och lugnet när man sitter där...
Jag har ingen bra bild idag för jag har inte tagit något kort. Ska göra bot i morgon ... Men jag sätterändå in en bild som jag tycker passar till mig,
Kram ♥

Detta är en klematis jag köpte i fjol. Jag gillar strävan uppåt som den har,

Kommentarer
Postat av: Linda

Visst är det härligt nu när våren kommit till vår lilla by? Ett stor grattis på födelsedagen (i förskott). Kram från grannen

2009-04-25 @ 15:40:54
URL: http://lindagb.blogg.se/
Postat av: Livet i byn

Vad kul att du vill vara med och tävla!!



~Livet i byn

2009-04-25 @ 21:44:54
URL: http://livetibyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0