Så var det!

Ursäkta min deppighet så sista tiden.Men man kan verkligen bli tokig på att inte vara pigg och samtidigt känna sig ur-stressad. Har nu fått penicillin så det känns genast bättre. Öroninfektion i halsen var vad jag hade. Ja, ni läste rätt. Läkaren skrattade själv när han ringde mig. Nog för att jag vet att jag är lite annorlunda skapad, (Gud måste haft långtråkigt den dagen jag gjordes...) men jag har då absolut inte mina öron i halsen...

En som är duktig på att njuta är Herr Viking. Speciellt nu när han får sova ute i "inglasningen" på dagarna. Han älskar att ligga där och gosa i värmen.
Önskar man hade lite mer av en katts filosofi i sig. Själv är jag lite för stressad och vill att allt ska vara så "klart" för att kunna stanna av och bara vara. Men vad gör ändå om det är lite smuts och disk överallt en gång. Tvätt har man ju alltid, den tar aldrig slut så länge det finns ungdomar i huset ;-) Måste träna mer på det. Inte för att jag har ett perfekt hem. Men jag har svårt att slappna av när jag har det rörigt om mig. Vilket vill säga  MITT problem då resten av familjen inte lider av det....



Måste snart starta igång mitt växthus... Det jag hunnit så hitintills växer så det knakar...UNDERBART!
Kan inte sätta mer innan jag har mer utrymme.. Platsbrist. :-(  Undrar om jag kan övertala maken på fredag....
Han ligger ju på lite minus;-P 
Hann sitta ute i mitt uterum en stund på eftermiddagen.  Så ljuvligt. Nu är detta rum verkligen guld värt. Ska städa upp det "riktigt" på lördag. Putsa rutor, dammtorka osv. Det är ju nu man verkligen har nytta av rummet. Önskar bara jag hade en typ dagbädd där också, tänk så härligt. Jag ska fortsätta drömma hos John Blund nu. Ny arbetsdag i morgon....
Kramar i massor♥
Ps: Väntar fortfarande på lite tips om tårtor mm...

Kommentarer
Postat av: signe

Tack för kommentaren om mina bilder och reportaget! Blir såå glad!

Vilken härlig katt! De kan verkligen njuta! Åh, har du planterat..det måste jag oxå göra snarast!

Hoppas du blir piggare nu! :)

2009-04-23 @ 07:53:35
URL: http://de-signe.blogspot.com
Postat av: Anonym

Linus han har planterat kryddor och nu har basilika börjat komma upp. Men stämmer det att rosmarin ska stå i kylskåpet? Just nu har han den framme! Tänk vad skönt att vara katt.. kanske man ska bli det i sitt nästa liv!:) Puss

2009-04-23 @ 20:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0