Så har man åter igen ....

...avnjutit en underbar middag. Det blev fläskfile med portvinssås, sallad och "potatisragu". Njammi!
Efterätten får bli lite senare när jag skjutsat Emilie till stan och hämtat Melker hos Ellen. Är andå för mätt just nu...:-P
Undrar hur Andreas har det....Åh vad jag längtar efter honom. Har inte träffat honom sen i Juli när vi hälsade på honom i Jessheim utanför Oslo. Men snart kommer han hem på "semester" i fyra veckor. Bara tre veckor kvar...Känns lite jobbigt ibland att barnen vuxit upp så fort. Nästa år blir alla myndiga, 18,19 och 20 år. Vart tog alla dessa år vägen?  Det var ju verkligen inte länge sen dom alla var blöjbarn och skulle ha välling...Eller ....Själv har man ju svårt att förstå att man blivit så mycket äldre på denna korta tid. Man är ju duktig på självförnekelse....

Andreas, kortet tagit i Oslo juli 08

Emilie med Andreas studentplakat juni 08


Melker vid starten av Stockholm marathon maj 08

Ja, detta är mina underbara ungdomar. Även en av orsakerna till mitt gråa hår....


Nä, nu ska jag vara taxi. Kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0