Melodikrysset

Tänk att man kan binda upp en hel dag på ett radioprogram en lördagmorgon. Det ska mycket till för att jag ska missa Anders Eldeman på lördags förmiddag. Mobilen ligger bredvid och det är ganska många sms som går mellan mig och Pia. Skönt med en vän som är lika "nördig" som jag själv....
Anders Eldeman leder Melodikrysset
Men nu har jag "rastat" färdigt. Dags att göra lite nytta och idag är det kylskåpet som ska få första duvningen. Sen blir det lite bakning och småstök. Har förberett middagen redan. Det blir het wok där köttet har legat i marinad sen i torsdags. Ska bara koka pasta och ta fram grönsaker och lite goda såser. Sen är det bara att fylla pita bröden och njuta av maten.
Troligen blir det att sitta ute i våran grillhörna och äta idag om vädret fortsätter vara så här bra.Det är ju extra gott att woka och mysa ute i lågornas sken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0