Hjälpa i det lilla


Disktrasor är ju något man använder flera gånger dagligen. Jag brukar köpa lite dyrare och "finare" för att det känns lite roligare att använda då. Jag kokar dem ju några gånger i veckan så det är ju inte slit och släng precis. Men sist gjorde jag faktiskt ett undantag. Jag köpte Wettex rosa som stöder ROSABANDET. Dom är väldigt fina och man hjälper aven i det lilla. Ett litet tips att tänka på. Man kan ju även göra andra insattser och lämna bidrag på olika vis. Tex sms:a RIX till 72 900 Då lämnar man ett bidrag på 50 kr. (plus ev trafikavgifter)  Ett annat tips är att gå in på hemsidan för Rosabandet där kan man köpa fina digitala rosaband.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0