En vecka går fort i bland..

Har varit dator lös sen måndagkväll...  Melker och Ellen åkte till Skellefteå och han skulle passa på att göra lite skolarbete..inte kan mamma säga nej då... Men nog är det konstigt vad man vänjer sig fort vid en pryl.  För bara ett halvår sen hade vi inte ens bredband... nu är det jobbigt att vara utan dator i tre dagar... Hemska värld. Men han tänkte på moder när han var borta, köpte till o med en present. Gissa om mamma blev glad. :-) Är väl inte direkt bortskämd med den varan... en slags massagekula. Jätte skön!

Spår under vägen till jobbet.

Annars började ju dagen med ett vackert täcke av snö på marken. HÄRLIGT!
Genast blev man gladare. Det blir så vackert ljus av snön. Skickade dottern till Oslo för att besöka storebror och familjen Solhaug. Första gången hon flög. Gissa om hon var nervös. Men hon ringde och var besviken sen, för det var ju inget spec.... å´till råga på allt fick hon sitta bredvid " den där äckel Persson, du vet den där Göran"  mellan Stockholm och Gardemoen,... nä, min dotter är inte präglad av sina föräldrar i politiken...;-P
Vad har annars hänt under veckan...? Jo, syster kunde ju inte hålla sig i stillhet så hon är inlagd igen. Var på besök och hon verkar då piggare, penicillinet verkat ta. Skönt! Skulle åka in och köpa nya walkingskor, men inte hann jag det inte... Får bli en annan dag.  I tisdags var vi och gratulerade svägerskan som fyllde 40 år. Blev lite sent men så brukar det ju bli när man har trevligt. Nu ska jag börja plocka undan för att gå i säng. Har tagit på mig en öppning i morgon. Roligt att få hjälpa till så andra får ta ledigt. Speciellt viktigt för alla som har små/ yngre barn. Själv ska jag ta ledigt en fredag längre fram så jag och maken kan använda presentkorten vi fick av Andreas i julas. Behandling och upplevelse på IKSU spa. Gissa om jag längtar. Blir innan jul i allafall. Känner att jag behöver det nu. Har varit lite för mycket sen vi startade igång denna termin på arbetet. Men jag har helt fantastiska nuvarande och f.d kollegier som gör mina arbetsdagar till positiva upplevelser. Tänk ände vad viktigt det är med a Vad vore livet utan alla möten? Stor kram till er som orkar läsa allt svammel jag skriver :-) Go´natt!

Kommentarer
Postat av: Emilie

VI VILL HA KÖPT PIZZA!!! :D

Hälsa alla att ingrid blev jätte gla för blomman :) Ante hade köpt en Orkide (kan inte stavningen), den va jätte fin :) men som sagt, köpt pizza på måndag blir bra ;) haha ;) pusshejs

2008-10-31 @ 16:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0