Äntligen fredag.....

Tänk att man alltid längtar lika mycket till helgen. Blir som en annan frid i kroppen...
Ungdomarna har som vanligt fullt upp så vi "gamla" får hjälpa till att skjutsa och sen bara "beta av listan"..
För nog finns det att göra alltid, har inte gjort klart ute inför vintern och tvätt/stryk korgen är på något vis alltid välfylld.
Sen är jag så sugen på att laga något extra gott när det är helg...och att baka något gott bröd samt någon go´bit till kvällskaffet....
Som sagt, nu har jag bara i tanken på mat å´godsaker ökat 750 gram... tror jag får börja helgen med en extra promenad, behöver fylla på min stegräknare....Kram

En av mina underbara passionsblommor som blommar och gläder mig .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0