Snart advent

Åh vad jag längtar! Advent är ju ändå bäst med hela julen, bara längtan och allt som hör till. Sen på själva julen är man mest stressad och har  så många  "måsten". Gerhard är dessutom nästan aldrig hemma då det är många revy träningar innan premiären...:-(  Men advent... ny pysslar jag runt med ALLT! Har idag gjort "Rocky road", torkar just nu apelsin -och äppelskivor, har börjat plocka undan och rensa inför det nya som ska fram och Ante har varit och gjort årets Bock till mig.


Visst är den fin!

Tidigare denna vecka har jag inte hunnit vara många stunder vid datorn. Mor fyllde år i dagarna två och tyvärr
gick min underbart fina gammelfaster bort ... Även om man vet att det ska ske så vill man ogärna inse det.
Egoist som man är vill man behålla alla man tycker om kring sig...  Men hon har fått frid och får nu vila och
 möta de sina som redan gått vidare.


Nu ska jag fixa lite mat innan det blir skjuts till träning och besök hos Erika S.
Vi ska sippra te och njuta av Leilas jul på tv.
 



 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hejhej!



Se vad fint du gjort!! Det blir ju lite roligare och mysigare när det är snö. Vi har haft en del men idag har allt töat bort.. +7 idag. Inte alls kul.:(

Annars är allt bra här nere, vi väntar och väntar.

2008-11-27 @ 20:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0