Njammi!

Har just avnjutit en underbar middag bestående av filé´,min spec sås och couscous sallad. Ja, ungarna ville ha pommes till så även det serverades. Just nu har jag tosca päron i ugnen som vi ska avnjuta till Idol/ Dobidoo. Ja, vi kan inte välja så vi sitter och zappar hela tiden...Ska bara njuta av ordet helg.......

Gör ni andra också, så hörs vi förhoppningsvis i morgon. Jag har tänkt mig ut på stan och börja kolla in vad som ska shoppas till jul. Blev inspirerad av  Tomtens dotter så jag har tänkt att jag och Emilie ska göra egna julkort i år :-)
Tips, kolla in hennes blogg! En annan jul blogg jag vill tipsa om är Min Jul. Just nu hör dessa till mina "favvisar" :-) De verkar längta lika mycket som jag till advent....
Kram på er, ingen bild idag men många varma kramar:-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0