Dagens wow!

Tänk så det kan bli. Jag gör en heldag på stan med dottern och har inget riktigt planerat för kvällen. Då ringer mobilen... en underbar vän som bjuder med mig på Julgalan i kväll. Fina Carina. W, puss på dig! En fantastiskt underbar kväll. Är helt euforisk så det är svårt att koncentrera sig.... Men jag vill bara berätta att jag kunde inte hålla tårarna tillbaka när Tomas Di Leva sjöng "Ave Maria", Han sjöng fantastiskt! Ja, alla artister var duktiga och allt var bara så bra. Jill Johnsson, Björn Kjellman, Anders Glennmark, Andreas Johnsson inte att förglömma Gabriel Fors med sin kör One Voice ( deras cd blir mitt nästa inköp...hade tyvärr inga pengar med för cd inköp ikväll...)
Nu bara MÅSTE jag hitta igen sängen, har varit uppe i 20 timmar... Kram kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Jul jul strålande jul.... jag längtar massor till jul. Ska bli skönt att få åka upp till norrbotten och vara LEDIG! Sköt om dig! PUss puss

2008-11-16 @ 11:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0