BOKTIPS


Första och senaste boken

Jag bara måste få tipsa om några av de underbaraste böcker jag någonsin läst, Det är böckerna av Elisabeth Nemert. Första boken heter "Bortom stjärnan", sen följs den av "Den vita liljan", "Rovfåglarnas tid" samt "Vindarnas ö". Till min stora glädje kommer det ytterligare en bok ut i juni 2009 "Ödets hav". Längtar! :-)

En annan författare jag också fått tycke för är Catharina Ingelman-Sundberg. Hon har skrivit de underbara "Brännmärkt" och "Förföljd" samt trilogin "Vikinga blot", "Vikinga silver" och "Vikinga guld".

Lyckliga äro ni som har denna läsning kvar. Själv har jag läst och lyssnat på Nemerts böcker minst  3 ggr var...

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0