Vart tar dygnets timmar vägen?

Tror alltid jag ska hinna så mycket, men jag hinner i dagsläget inte ens hälften... Men det kanske är det typiskt kvinnligt? Vi vill ofta alldeles för mycket.  Men jag har ett litet tidsbesparande knep, såpvatten i spray flaska som jag har i flera rum som är lättåtkomlig. Bara att spraya och torka av. Å´gott luktar det också. Jag formligen älskar den nya citronsåpan. Doften är så ljuvlig!                                           
 


Gjorde pizza till middag idag. Mmmm... Blev sådär supergod! Har märkt att jag varit dålig på att lämna recept ett tag.
Ska försöka bättra mig. ;-)
Är bjuden till ett "kryddparty" på torsdag. Hoppas jag kan fara. Låter mycket intressant.
Roligt att mixtra med olika kryddningar. Lämna gärna lite tips och idéer

Vill skicka en extra kram till mina gravida vänner som jag ännu inte får nämna med namn samt en stor puss till Mats och Matilda som fått ett mycket vackert flickebarn. Längtar till jul när jag får träffa er!

Här kommer en bild på min dörrkrans som jag gjorde för ett tag sen. Tycker den blev riktigt fin om jag får säga det själv.


Ha det bäst mina vänner. Ska ladda för morgondagen nu. Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Jennilie

Hejhej! :)

Ja jag väntade faktiskt på att du skulle komma.. Men till helgen ska vi stå på Forslundas julmarknad och sälja våra tryfflar så kom dit vet jag! (vet dock inte änom jag kan fara dit)..

Kramkram

2008-12-08 @ 17:24:53
URL: http://dayswithjen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0