Vackert vitt

Så härligt med nyfallen snö! Igår när jag hämtade tidningen fick jag lov att hämta kameran för det var så vackert frostnupet ute
 
Tog även en bild mot mitt körsbärsträd, det var så många fåglar där, tyvärr syns inte just dom så bra, men jag tycker bilden ändå säger så mycket.


Idag har vi vaknat till en annan utsikt, det kom mycket snö i natt. UNDERBART!

Visst är det vackert!

Lyckades göra bort de flesta inköpen i går inför jul, så det blir ganska lugnt på stan i morgon :-)
Idag ska vi fira svärmor som fyller 70 år. GRATTIS!♥

Ska nu skynda att göra mig iordning  för hämtning  av Andreas på flyget. LÄNGTAR!!! Så skönt att ha familjen samlad i jul.
Ha en underbar fjärde advent och frid till er alla/ Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0